Shop Mobile More Submit  Join Login
Big Sister by elektri-cute14 Big Sister by elektri-cute14
I love making motivational posters! it's so fun, i don't know why...
Add a Comment:
 
:icontakara123e21:
takara123e21 Featured By Owner Jun 22, 2013
I'm more scarred about what the mother would be like!
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Jun 23, 2013  Student General Artist
True!
Reply
:iconpatrikov909:
Patrikov909 Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Writer
pms?
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Mar 9, 2013  Student General Artist
exactly. haha :D
Reply
:iconpatrikov909:
Patrikov909 Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Writer
...?
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Mar 9, 2013  Student General Artist
Oh! You're asking what it means! : "Pre-Menstrual Syndrome" :)
Reply
:iconpatrikov909:
Patrikov909 Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Writer
yeah, :3 thanks for the definition. :D
Reply
:iconbabiebroly:
babiebroly Featured By Owner Jul 1, 2012  Student Artist
i'm the same way.
Reply
:iconhachikoshana:
hachikoshana Featured By Owner Jun 13, 2012
:rofl: hilarious! Everyone who comes in contact with her is probably like :O "oh no, not again!"
Reply
:iconirishino:
Irishino Featured By Owner Oct 17, 2011
No kidding xD
Reply
:iconebonylunar:
EbonyLunar Featured By Owner Sep 12, 2011
LOL I totally understand. Too bad a pint of Chunky Monkey won't cure her.....
Reply
:iconanimeloveryaoigirl:
animeloveryaoigirl Featured By Owner May 26, 2011
NO fucking joke i was playing on hard mode i died like 4 times just trying to get pass one!
Reply
:icontheglowing:
TheGlowing Featured By Owner Nov 27, 2010
LOL!!! Its funny 'cause its true.
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Nov 28, 2010  Student General Artist
Tis SO true...:D
Reply
:iconrobotgirl2010:
Robotgirl2010 Featured By Owner Nov 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
OMFG PMS problems :iconfoomberry:
Hahaha delta is better than big sister he is so hawt :iconfuckyeaplz:
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Nov 26, 2010  Student General Artist
hehehe lol

I think Jack is hawt-er! :iconyeahplz:
Reply
:iconrobotgirl2010:
Robotgirl2010 Featured By Owner Nov 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
indeed :iconteheplz:
Reply
:iconburnning-devil21:
Burnning-devil21 Featured By Owner Nov 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
to make things worse, her boyfriend just dumped her.
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Nov 22, 2010  Student General Artist
yeah, dumped her for a lady smith splicer...ooh that's gotta hurt
Reply
:iconresevlfan1:
resevlfan1 Featured By Owner Aug 30, 2010
this is too funny XD
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Aug 30, 2010  Student General Artist
Hehehe glad it makes you laugh! :D
Reply
:iconsakurablossom20:
sakurablossom20 Featured By Owner Aug 1, 2010   Writer
The even worse humanity to think about is if a little sister stayed with her big daddy long enough and got her period....:x

"Uhm...Mr.Bubbles..." hahaha xD
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Aug 4, 2010  Student General Artist
omg! hahaha that would be hilarious! :lmao:
Reply
:iconleviathantamer:
Leviathantamer Featured By Owner Jan 22, 2014
For some reason I can just see a Big Daddy at first charging around looking for what made her bleed. Then when he finds out there isn't a splicer (or no longer one) anywhere nearby he starts panicking at why she's bleeding.
Reply
:iconnefariousdrunkpunx:
NefariousDrunkPunx Featured By Owner Jul 19, 2010  Hobbyist General Artist
hahahahah!!!!OMG!PMS!!Yeah,that's probably true!She's like,"I'm ON MY PERIOD!!FUCK YOUUUU!!!!"
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Jul 21, 2010  Student General Artist
haha lol That's what I'm thinking. I bet she's like, "Look you spliced up freaks! This is NOT the time of the month to PISS ME OFFF!!!! AAAAAAAHHH!!!!!!"
Reply
:iconnefariousdrunkpunx:
NefariousDrunkPunx Featured By Owner Jul 21, 2010  Hobbyist General Artist
yeah i know!She's like,"I have BAD CRAMPS!I'M NAUSEUS,MY HEAD HURTS,AND I'M BLEEDING!!!LEAVE ME THE FUCK ALONE!!!"
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Jul 22, 2010  Student General Artist
Exactly! :lmao:
Reply
:iconredwes:
RedWes Featured By Owner May 31, 2010
Shes not PMS her moods always angry. Now the Witch from left4dead on the other hand is PMS to the extreme.
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner May 31, 2010  Student General Artist
Ah I see. IDK who that is but I take it she's one helluva weird ass voodoo/black magic bitch
Reply
:iconredwes:
RedWes Featured By Owner Jun 1, 2010
Shes a infected(kind of live splicers but with a virus instead of ADEM and the mutations don't let you shoot fire but they do alter the body and mind a greater deal) that cries all the time unless provoked then she will run screaming at you and attack you with her two foot long claws(which are one hit KO)and then run away crying with her hands covering her face.
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Jun 2, 2010  Student General Artist
haha you make a good point!
Reply
:iconharveydent123:
harveydent123 Featured By Owner May 16, 2010  Student Digital Artist
What would be funny is walking on a Big Sister during her period. Oh the humanity!
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner May 16, 2010  Student General Artist
hahaha! yea! :lmao:
Reply
:iconteam-friction:
Team-Friction Featured By Owner May 6, 2010
I'd be more concerned with her back and neck. Have you seen the angles they pull off??
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner May 6, 2010  Student General Artist
True, they do some pretty intense and dangerous gymnastics.
Reply
:iconbioshockmari:
BioshockMari Featured By Owner Apr 20, 2010
LOL!
Reply
:iconvenusinamarciana:
VenusinaMarciana Featured By Owner Apr 15, 2010
hahaha i almost died laughing.....XD
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Apr 15, 2010  Student General Artist
hehe glad to hear it!
Reply
:icondubious44444:
Dubious44444 Featured By Owner Apr 14, 2010   Traditional Artist
She pmses like a boss!...oh wait
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Apr 14, 2010  Student General Artist
hehe like a boss. cuz she's the boss. :D
Reply
:icondubious44444:
Dubious44444 Featured By Owner Apr 14, 2010   Traditional Artist
I wish it was just one big sister like the original plan was meant to be. i heard that at the end youd find out that it was sofia who was screeching in your ear constantly.
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Apr 14, 2010  Student General Artist
Well, not literally screeching like the big sisters do, but constantyly nagging you to death in her british accent sayingthe same things over and over again, like, "Eleanor is not your Daughter Delta." or "you were made for the rapture family"
Reply
:icondubious44444:
Dubious44444 Featured By Owner Apr 14, 2010   Traditional Artist
creeeepy. also itd be funny if there was like a little mini comic were Delta joins child services and calls them in when she trys to stop eleanors heart.
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Apr 15, 2010  Student General Artist
that would be funny! :iconheheplz:
Reply
:iconebonylunar:
EbonyLunar Featured By Owner Sep 12, 2011
Dude, I would my drill to see that!
Reply
:icondubious44444:
Dubious44444 Featured By Owner Apr 16, 2010   Traditional Artist
Lol i got the original idea from this flash about failed plasmids and the child services one could be used on a big daddy XD
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Apr 16, 2010  Student General Artist
I would love to see that! I think another good one would be the U R Grounded! plasmid that could be used on the big sisters!
Reply
(1 Reply)
:iconjsteinman:
JSteinman Featured By Owner Apr 13, 2010  Hobbyist Digital Artist
whoa... that's some crazy PMSing xDD :iconawesomefaceplz:
Reply
:iconelektri-cute14:
elektri-cute14 Featured By Owner Apr 13, 2010  Student General Artist
indeed!
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconelektri-cute14: More from elektri-cute14





Details

Submitted on
April 11, 2010
Image Size
68.9 KB
Resolution
750×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,331
Favourites
163 (who?)
Comments
76
Downloads
68
×